II. Bontovai Big Carp Baits Kupa 4. nap
A negyedik nap reggelén különösen enyhe időjárás fogadott minket az előző napokhoz képest. A reggeli mérlegelés során majd kiderül, hogy ez a front a halak kapókedvét megváltoztatta-e. Elképzelhető, hogy az elmúlt évekhez képest a melegfront érkeztével a tó sekélyebb részein jelentősebb fogások lesznek, mint a tó mélyebb részein.

A mérlegelést a gátnál, az egyes helyen horgászó Successfull csapatnál kezdtük, itt 12 darab mérhető halat sikerült fogniuk az éjszaka során. Miközben az első helyen horgászó csapat halait mérlegeltük, felfigyeltünk a második helyen horgászó csapatra, akik egy termetesebb halat fárasztottak. A hal szákolása után náluk folytattuk a mérlegelést. Mint utólag kiderült a megfogott hal egy 12,35 kg-os tükörponty volt. Kiderült, hogy a csapat az éjszaka során sem sokat pihenhetett, hiszen 16 darab mérhető halat sikerül fogniuk, köztük több 10 kg feletti példányt is. Ezzel megelőzve az addig 3. helyen lévő Total Carp csapatát. Ezt követően a Vector Fishing csapatához érkeztünk ahol 3 db halat mérlegeltünk, köztük egy közel 10 kg-os példányt. A mérlegelést tovább folytatva a Brutal Carp team csapatához érkeztük, de sajnos ők az éjszaka folyamán csak egy darab mérlegelhető halat fogtak, ez valószínű annak tudható be hogy a csapat különösen nagy bojlikkal horgászott, mert továbbra is a legnagyobb hal díjra hajtanak. Következő állomásunk a Total Carp csapata volt, ahol nem igazodott be amit reggel gondoltunk, hogy a melegfront hatására a kisebb vízen ülő csapatok eredményesebbek lesznek, mert összesen három darab mérlegelhető haluk volt. Utána a tó keleti oldalán folytattuk, ahol a Glück-Frolyó team-nél egymás után kerültek elő a szebbnél-szebb halak. A srácok elmondása szerint visszaálltak a kisebb méretű bojlikra, mellyel sorban fogták a mérlegelhető példányokat. Ők összesen 7 darab halat fogtak az előző mérlegelés óta. Az S-Carp csapata tizenöt darab mérhető halat fogott, ezzel tovább növelve előnyét a második helyen léve Succssfull csapattal szemben. Napközben a napos és felhős időszakok váltogatták egymást, Legtöbbet ismét az S- Carp és Glück- Frolyó csapatot láttuk vízen, de a gátnál horgászó 2 csapat sem unatkozott. Mivel verseny holnap reggel 9 kor befejeződik, de még mindig nem dőlt el, hogy melyik csapat állhat a dobogó legmagasabb fokára. Eddig a verseny során több mint 20 darab 10 kg feletti ponytot fogtak, de reméljük hogy az utolsó éjszakán a tó nagyjai is előjönnek.

Az esti mérlegelést most a kisvízen horgászó Totalos fiuknál kezdtük ahol négy hal volt mérhető ami azt bizonyítja ,hogy a melegedés még nem volt olyan erőteljes hogy a halak felvonuljanak a sekély részekre.A Brutálosoknál egy szép 10kg körüli ponty várt minket és elmondásuk szerint a kisebb nem mérlegelhető példányok támadták meg őket.A Vector Fishing csapatánál ismét három darab halat mérlegeltünk.A Cannabisos fiuknál négy darab halat mérlegeltünk és megfigyelve horgásztechnikájukat kihozzák a maximumot abból a helyből ami egyébként nem a tó legjobb helyei közé sorolható.
Elmondanám hogy én se gondoltam volna, hogy az eddigi állás szerint, innen a tó alsó "napijegyes" szakaszáról kerülhet ki dobogós helyezet.
Folytatva a mérlegelést az egyesen horgászó successfull csapathoz vettük az irányt, és öt darab halat mérlegeltünk a srácoknál.Reméljük éjszaka ismét több hal akad a horgokra.
Glück-Frolyó team sajnos nem fogott annyi halat mint amire számítottunk , mert a halak nagy része méreten aluli volt és így hiába is fáradoztak szinte egész délután velük, talán reggelre itt is javul a helyzet.
Az S-carp csapata ismét tarolt a nap folyamán és sorra mértük a szebbnél szebb halakat összesen 12db-ot, köztük két darab tíz feletti példányt.Elég jól sikerült a srácoknak elhúzni a második helyezett elől, de még nem jelentek ki semmit hosszú még az éjszaka.

Izgalommal várjuk a reggeli mérlegelést.