Novemberi ködös családi peca Bontován
Idén lett egy hideg időben tervezett túránk. De ez céltudatosan megint a 4-es helyre esett, Novemberben. Kemény köd fogadott minket s ez a pár nap alatt ki is tartott, kisebb megszakításokkal.

Minden reggel köd - De délutánra felszállt.

De volt hogy napközben sem tudtuk hol a sziget.

Egy héttel előttünk és utánunk 15-18 C' volt, de mikor mi voltunk nappal 10 C' alatt, mondhatni hideg volt - este az a 0-3 C'. De mégis a helykeresés, etetés és az első bedobás után meglett az első hal. A tóban lévő 4db tokból a legnagyobb 7kg, amelyet öcsém Dezső fogott ki.

A túra első hala 7kg gyönyörű egészséges tok.

Csaliból volt választék..több is mint kellene... majdnem képtelen voltam választani.

De a tavaly októberi túránkból tanulva az EVENTUS foghagymás és ananászos bójliját semmi féleképpen sem hagyhattuk otthon.. szinte minden hal ezekre jött tavaly. S most meglátjuk mi lesz idén. Sokat nem kellett várni, párosával füstöltek a botok.

Párosával füstöltek el a botok.

De ez a túra egy családi verseny is volt... Apukám,Öcsém,Fiam s én... Kemény verseny volt... Közel dupláját fogtuk a fiammal, mint az öregem s öcsém. Pedig voltak idők, hogy pangott a víz, de ez mindenhol megesik... még olyan vizeken is ahol a hal van felöntve egy kis vízzel. De ezen a vízen / helyen voltunk párszor, s bizonyos tudást birtokolva tudtuk mit s mikor tegyünk a sikeres túra érdekében. Ezt pár képpel tudtuk is regisztrálni akár emléknek is.

Apa

Én

Öcsi

Dávid fiam

Ez volt az első olyan kalandunk,hogy csak 2 kóit sikerült fogni... még ha 3kg s egy 6kg volt is... Felejthetetlen mikor a víztükör alatt egy nem megszokott szín tűnik fel, hanem: sárga - fehér vagy bármilyen foltos vagy színárnyalat. Öcsém többször is volt itt ezen a vízen, s most hozott egy döntést... Soha nem fogott még kóit, de erre a vízre mindig egy kói ponty reményében jött... A döntés: ha most nem fog, soha többet nem jön ide... Pedig sok pontyot fogott nagyokat is... de neki kói kell...

S eljött a pakolás.a döntés kezdett valóra válni... A rodpodot kicserélte villásra jelzők nélkül csak a nyeletőfék volt nyitva... s pakoltunk... Az orsóról olyan lendülettel indult el a damil, hogy nem lehetett szemmel követni... Ó már megint egy őrült 4-5kg os kisponty lehet... Mire a parti sekély vízhez ért feltűnt egy krémes jellegű kb 5kg-ra saccolt kói. Megtört az átka, s igába dőlt egy döntés, jövőre is jön. S szákba terelve, majd bölcsőbe téve,,mérés. 6.00kg lett végül. A fotózáskor a tulajdonos Zsolti is ott volt, s kiderült nincs még ez a ponty nyilvántartva,hogy valaki megfogta volna. A száján sem volt horognyom...

Irány vissza a vízbe, s fergeteges örömmel pakolt-pakoltunk tovább.

Apa Kóija s az Öcsi Átoktörő kói

Bontovai bronzos óriás

Csak mellékesen megjegyzem: hazajövetelünk után lett egy kói telepítés melyben olyan kóik lettek telepítve amelyek megfogása minusz 5.000 Ft s van amelyik megfogása minusz 10.000 Ft jelent a megfogó horgászatából.
MI MÁR LÁTJUK: ZSOLTI!!!: (...JÖVÖRE INGYEN HORGÁSZUNK...)