48 óra a bontovai tavon
Végre eljött a nap, megérkeztünk a festő Bontovai-Horgásztóra. Ritkán lehet látni ilyen tavat. Bedőlt fák bokrok, rengeteg a haltartó hely. Elfoglaltuk a 2-es horgászhelyet, majd kipakolás után indultunk is a vízre. Gyors helykeresés és etetés után (ami a meder széle volt) el is kezdtük a várva várt 48 órás pecát. Estig sajnos semmi se akadt a horgunkra. Arra a döntésre jutottunk, hogy meghorgásszuk a túl oldalt. Az egyik a túl oldalt a 8-as horgászhely elött található bedőlt fa, a másik kettő, pedig a szemközti partól úgy két méterre tettük le a 60-80cm-es vízbe. A 4.-ik bója maradt a meder széle. Döntésünk helyesnek bízonyult: 46 kapásból 36 hal .kb 130-150kg összsúlyban (azért kb., mert a kisebbeket nem mértük, csak saccoltuk) 3db 10 +-ot fogtunk. (10,02kg;10,10kg;14,40kg) Sikerült fognunk ezek mellett e 3kg-os Koi pontyot és egy 1,5-es Compót is. A nyerő csali saját májas és kolbászos bojli volt.

A legtöbbet a 4-5-6-kg-os példányokból fogtuk. Majdnem tökéletes volt a horgászatunk, a végén akasztottunk egy csodálatos Koipontyot (Amit úgy 10-12kg-osra saccoltam), de sajnos megondolta magát és idő elött búcsút intett nekünk .De se baj, majd legközelebb, mert a tó és a halak teljesen elvarázsoltak minket és addig nem nyugszunk amíg egy ilyen csodálatos Koipontyal le nem fotózzuk magunkat. :) A tógazdáknak minden elismerésem, gyönyörű vizet "birtokolnak". Ami szerintem már most egy gyöngyszem. Tolna-megye gyöngyszeme. Csak így tovább...Catch and Release!